Υλοποίηση Προγράμματος
1.Διαδικασία υλοποίησης της επιμόρφωσης
Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης
Το πρόγραμμα διάρκειας 240 ωρών, το σύνολο των οποίων θα υλοποιείται με ασύγχρονη τηλεκατάρτιση. Οι ώρες ασύγχρονης τηλεκατάρτισης περιλαμβάνουν: 40 ώρες για την εκπόνηση 3 εργασιών (μία εργασία για κάθε μια από τις τρεις θεματικές ενότητες) και 20 ώρες για κάθε μία από τις 10 διδακτικές ενότητες (μελέτη εκπαιδευτικού υλικού, απάντηση ερωτήσεων κουίζ).
Η διδασκαλία μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού και ανάπτυξη δραστηριοτήτων, προκειμένου να εξασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της εκπαιδευόμενου/ης.
2.Μέθοδοι υλοποίησης της επιμόρφωσης
Το εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό υλικό του προγράμματος είναι αναρτημένο στην πλατφόρμα από την έναρξη του σεμιναρίου. Το υλικό βρίσκεται on-line, σε ψηφιακή μορφή, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα τοπικής αποθήκευσής του. Είναι εύκολα εκτυπώσιμο για τους χρήστες που προτιμούν το έντυπο υλικό. Η μελέτη και η εξάσκηση των συμμετεχόντων/ουσών ποικίλει ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο και βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη, αυτόνομη και ανεξάρτητη επεξεργασία του εκπαιδευτικού υλικού και στην εκπόνηση των απαιτούμενων εργασιών.
3.Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης
Οι εκπαιδευόμενοι θα αξιολογούνται με τη βαθμολόγηση τριών γραπτών εργασιών οι οποίες θα εκπονούνται κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος.
Οι εργασίες θα έχουν έκταση 600 λέξεων και μια εργασία αντιστοιχεί σε κάθε θεματική ενότητα. H θετική αξιολόγηση στις εργασίες (βαθμός τουλάχιστον 70/100 ή μεγαλύτερος) αποτελεί προϋπόθεση για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος. Επίσης, θα υπάρχει και μια γραπτή αξιολόγηση (quiz) βασισμένη στο διδακτικό υλικό της κάθε συνεδρίας. Οι ερωτήσεις μπορεί να είναι τύπου πολλαπλής επιλογής, συμπλήρωσης κενού, ελεύθερου κειμένου και προκύπτουν μέσω τράπεζας θεμάτων. Στις αξιολογήσεις υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής των αποτελεσμάτων και εμφάνισής τους στους συμμετέχοντες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αναδεικνύεται το μετρήσιμο μαθησιακό αποτέλεσμα, μιας και θα πρέπει να έχει κατανοήσει ο εκπαιδευόμενος το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού.
Επίσης δίδεται η δυνατότητα, προαιρετικά, κάποιος εκπαιδευόμενος να κριθεί άριστος. Υπάρχει δυνατότητα χορήγησης βεβαίωσης με χαρακτηρισμό «άριστα» με την επιτυχή εκπόνηση μιας επιπλέον εργασίας 500 λέξεων. Εφόσον η εργασία αυτή πληροί τα κριτήρια αριστείας εκδίδεται επιπλέον από τη βεβαίωση παρακολούθησης και βεβαίωση αριστείας για τον συγκεκριμένο εκπαιδευόμενο.